I dag, nu på kvällen kläckte Sigge ur sig ett klart och tydligt Pappa! Han blir bara sötare och sötare för varje dag, enligt mig. Mamman är frusterad. Nu missar hon hela hans uppväxt, bara för att hon envisas med att gå och jobba. Kanske inte riktigt ändå… Jag kanske förvärrar frustrationen ännu mer när jag förklarar hans framsteg som han gör varje dag. Nu går han väldigt bra ute trots alla kläder som han måste ha den här årstiden. Bara de här veckorna jag har varit hemma har det hänt en hel del, det går fort i den här åldern. En härlig ålder om man jämför med 3 åringen som kan bli lite jobbig i bland, men nästa minut är han också helt fantastisk. I dag när han vilade framför TV´n var det ett avsnitt av fåret Shawn, vilket han vet är en av mina favvisar. Jag var tvungen att krypa upp i soffan och mysa med honom.

