Just nu verkar det omöjligt att hinna med mer än 2 träningspass i veckan. Det kanske beror på att det är så mycket man vill göra på dagarna och på kvällarna är det fortfarande mörkt och trist. Den här veckan ska jag i allafall försöka komma ut på några träningsrundor till. Det är ju inte så att vi sitter stilla hela dagarna när jag är hemma med grabbarna, men det kan ju inte räknas som träning för mig. Jag kan i bland tycka att det ger lite motion om jag sätter Sigge i vagnen, tar med 2 hundar och går vägen runt upp till barnens mormor och sedan stigen genom skogen hem. Den rundan blir ca 2 km lång. Stigen som går genom skogen är både brant och så här års är det väldigt blött.

Efter att kommit hem från den rundan känns det ändå som man rört på sig. Men det är ändå ingen vidare prestation av mig. Inte när man har Emil med sig. Han vill väldigt gärna ha något med sig när vi är ute och går, det kan vara allt från grenar till någon leksak. När vi då skulle gå ovanstående promenad  ville han absolut ha med sig sin skottkärra. Jag var lite orolig att han inte skulle orka, men han drog den med sig hela vägen utan minsta gnäll. Det tycker jag är en prestation!

