…alla kategorier hade Anders köpt med sig hem i går efter jobbet. Fördelen med att han jobbar i Halmstad är att jag då och då överraskas med Sushi till kvällsmat. Nackdelen är att det är lång resväg, fem mil närmare bestämt men det tar bara 45 min och köra så det finns väl egentligen inget att klaga på. När jag bodde i Stockholm kunde resorna från Bromma in till Universitetet ta bra mycket längre tid än 45 min och det var ju inget konstigt. Själv har jag noll minuters restid till mitt jobb för jag jobbar ju hemma.

Tillbaka till den fantastiska middagen som gör sig bäst tillsammans med en flaska Staropramen som är det godaste öl man kan dricka. Men då ska det drickas direkt ur flaskan så det passar sig ju inte i finare sällskap. Hälls det upp i ett glas smakar det inte alls lika gott. Märkligt men så är det.

Efter att ha intagit denna fantastiska måltid somnade jag i soffan. Som vanligt.

/Susan

