Linus började morgonen med att med milt våld trycka in clementinklyftor i min mun. Gott? Nja, så där. När jag inte ville ha mer övergick han till paprika.

Jag fick Marie Jungstedts senast bok fint inslagen med snören och allt. Emil hade ritat en fin teckning och Linus hade helt glömt bort att slå in sin present. Han kanske fixar det under dagen.

20120527-110947.jpg

Eftersom det är min dag idag så får jag bestämma vad vi ska göra och jag valde naturligtvis att i ska jobba vidare med högen. Och nu är den nästan borta! Helt otroligt, en veckas hårt arbete krävdes.

Anders sliter hårt men ogillar mitt upplägg med 1 min planka varje gång jag tömmer en skottkärra.
Antalet plankor är nu 12 och fler kommer det bli.

20120527-111427.jpg
Bevismaterial – en sten för varje skottkärra och planka.
/Susan

