Hipp hurra för våran treåring idag! Tidigt var vi uppe för att hinna fira Mika innan alla skulle fara iväg till jobb, skola och dagis. Hon blev så glad över sina presenter och att vi sjöng för henne.

20120528-231631.jpg

Morfar Bernt sjöng för Mika när vi träffade honom vid skolbussen, mormor kom och gratulerade, Joanna kom med presenter, Dennis kom och grattade, Catja kom på födelsedagsfika och lekte kurragömma. Farmor skickade kort liksom morfar och Ing-Marie, Kyrkis-Charlotta sjöng via telefon. Dagen har varit full av härliga händelser och på kvällen var Mika så trött så hon grät. Det fick Anders ta hand om för jag drog till Friskis och Svettis för ett box-pass med bästa Nina.

När jag kom hem tvingade jag Anders att göra dagens plank-dos, 12 stycken à 1 min.

Nytränad, nyäten och nyduschad har jag kravlat i säng. Nu ska jag läsa min braiga bok.

/Susan

