Igår överlämnade jag alla barnen till Anders på Emils fotbollsträning. Själv drog jag in till stan där jag sprang med mitt springgäng. 7,5 km blev det och jag var riktigt trött efteråt. Hade nog både ätit och druckit lite för lite under dagen.

Anders tog hem barnen och serverade välling och kvällsmackor. Sen var det hopp i säng för hela gänget.

När Linus vaknade, för tidigt eftersom pappan var uppe och härjade, hittade jag honom iförd ett vackert nattlinne med Mimmi på magen.

20120613-064244.jpg

Det visade sig att alla blivit inspirerade av de fina nattlinnena som farmor sytt och skickat till HejHej och Hanna. Sigge, som också vaknade för tidigt, hade också ett vackert nattlinne på sig när han kom upp. Misstänker att Mika också har nattlinne och att Emil håller stilen genom att sova med pyjamas på sig.

Ska bli spännande att se om detta blir en klänningdag……
/Susan

