Anders och Sigge satte in hyllorna i de nya garderoberna medan jag softade. Har fortfarande ont i nacken men det känns något bättre så här på kvällskvisten.

När hyllorna var på plats fick de dit dörrarna och handtagen så det bara är luckorna på överskåpen som saknas.

Eftermiddagen har jag ägnat åt att städa i barnens garderober. Vi har ju inte jätte mycket plats så det gäller att sortera ut sånt som är urvuxet eller inte gillas och därför inte används.

20120617-201635.jpg
Några kassar kläder ska ut i Farmors stuga där det för tillfället råder ett obeskrivbart kaos. Så fort jag får lite tid över ska jag sortera alla kläder som förvaras där och som nu står i påsar över hela stugan.

Tänk om farmor ringer och säger att hon vill bli hämtad vid bussen och så är det jätte stökigt i hennes stuga. Vad gör vi då? frågade jag Mika.
Vi gömmer oss!! svarade hon, vi gömmer oss allihopa i sängen och är tysta.

Rolig lösning på det problemet men jag tror det vore bättre om vi röjde upp i stugan istället.

20120617-202319.jpg

Sigge och Emil fick hjälpa till att gå igenom sina garderober. Resultatet var vi nöjda med allihopa.
Nu ska jag, om jag orkar, röja i min egen garderob. Tror jag börjar lite nätt med mina lådor.

/ Susan.

