Nu har vi ÄNTLIGEN kommit till skott!

Vid ett flertal tillfällen har Anders, Nina, Jocke och jag pratat om att jobba ihop med olika projekt hemmavid. Om vi hjälptes åt med både barn och byggprojekt så skulle vi få mer gjort och dessutom ha roligt under tiden.

Så nu tog jag tag i saken och vi har bestämt både när vi ska jobba hos dem och när vi ska göra en insats hemma hos oss. Spännande ska det bli. Jocke vill göra allting själv så det blir exakt på millimetern så vi får väl agera hantlangare och ta hand om barnen. Tanken är ju att man ska bli nöjd med arbetet så då får man ju ta hänsyn till våra olika personligheter.

Själv vill jag att alla ska göra som jag vill men jag behöver inte nödvändigtvis utföra arbetet själv. Ja jösses jag tror att detta projekt kan bli lärorikt på många plan.

Här hemma är det hönsgården och hönshuset som ska byggas och jag är så lycklig över att vi kommer få lite hjälp med det arbetet.

Spännande fortsättning följer……

/Susan

