Tänk att man kan få vänner för livet genom ett forum. Jag har sen Emil var bebis hängt på Anna Wahlgrens forum. Till en början var jag en vanlig forummedlem men ganska snart blev jag mer engagerad och hjälpte till att besvara frågor om små barns sömnvanor och hur man kommer tillrätta med sömnovanor.

Jag gick en kurs hos Anna uppe i Gastsön och blev diplomerad sova-hela-natten kurare. Efter det var jag med och hjälpte Anna att genomföra fler SHN-kur kurser.

Genom forumet och på en av kurserna lärde jag känna TorpSara, en fantastisk kvinna och ganska snart en väldigt god vän.

Igår efterlyste vi en övernattningsplats för familjen, hundarna och husvagnen utanför Uppsala och vem tar emot oss med öppna armar om inte TorpSara!

Vilket underbart ställe! Vilken underbar familj! Här får vi dundra in med vårt gäng, barnen finner varandra bums, vi får tillgång till dusch och tvättmaskin och hundarna skäller på gårdens katter som inte bryr sig ett skvatt.

Men bäst av allt är att få träffa Sara igen, det var ju så länge sen sist och äntligen få träffa Per och alla tre underbara barn.

Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner utspridda över hela vårt avlånga land. Så här ligger jag i husvagnen och är lycklig medan resten av familjen sover gott och nog kommer göra så en god stund till.

20120803-065255.jpg

Ajax delar kudde med husse och bara älskar husvagnslivet.

/Susan

