Igår kväll drog Joanna med mig på ett box-pass på Friskis och Svettis. Min plan var mer i stil med soffhäng, tv och något smaskigt att vräka i sig.

Det var dock både skönt och välbehövligt att träna och mina nya skor var magiskt sköna.

20120822-103133.jpg
Färgen är inte min favorit men Sigge var eld och lågor, han tycker att de är supersnygga. Att de var på rea avgjorde saken för min del kan jag avslöja.

Har nu avverkat ett Cirkel X-pass på FoS tillsammans med Jennifer och det var riktigt, riktigt jobbigt men roligt.

Passerade Munka på vägen hem och när jag far förbi Emils skola så översköljs jag av en så stark saknad att jag bara vill springa in och krama om ungen. Samma starka känsla anfaller mig när jag kör förbi Sigges dagis. Känner att tårarna rinner längs med mina kinder. Laleh sjunger Some die young på radion.

Undrar om jag håller på att bli knäpp eller om detta beteende kan sorteras in i ett fack för normala livshändelser.

/Susan

